Trötter

2011-03-02 | 19:16:17 | Allmänt

Herregud! Hur hinner och orkar heltidsarbetande människor med allt? Jag gör nu heltidspraktik. Jag trivs jättebra och har för det mesta fullt upp. Jag är dessutom inte van vid att vara upptagen hela dagarna så när jag kommer hem på kvällen är jag slutkörd. Nu har jag precis hällt i mig en cola och ska sätta igång med middagen. Sen ska jag försöka sätta mig ner och läsa boken vi har i uppgift att recensera, en gång till. Därav det frenetiska cola-drickandet, annars lär jag somna illa kvickt. Jag har det ändå kul så jag vill hålla igång.
Nu har jag dragit på den nya Sonically Speaking, tidskriften Sonics nya samlingskiva. Tidskriften dök ner i min brevlåda här om dagen, vilket jag är glad över. Jag trodde däremot att jag inte skulle få några fler nummer eftersom jag sa upp min prenumeration. Det finns så många tidskrifter och tidningar som jag vill läsa och med tanke på min utbildning väljer jag hellre de som inriktar sig på litteratur.
Nu är det dags för middag, det kurrar i magen.
Ett nytt inlägg om mina 30 dagar med böcker kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback