Hastigt och lustigt

2011-03-06 | 17:14:31 | Allmänt

Jag skriver ett inlägg i all hast och inser att jag inte har publicerat 30 days of books varken igår eller idag. Katastrof!
Jag tänkte att jag skulle fixa det nu men eftersom inlägget skrivs i all hast och jag vill klura på de här två (a book that makes me sad & a book that makes me happy) får ni vänta på de. Jag vill att det ska bli bra tips.
Den här helgen har varit väldigt stressig och jag är fortfarande stressad men kul har det varit och mer kul ska det bli (hoppas jag). Jag kom precis hem och ska snart vända tillbaka till stan för att gå på teater med min syster. Vi spontanbokade biljetter till Trettondagsafton på Stadsteatern. Den har fått bra recensioner och det är ju en komedi så jag hoppas få skratta lite till. Shakespears förväxklingskomedier är annars inte mina favoriter. Om jag fortsätter ha kul i den här takten behöver jag inte börja träna som jag har funderat på. Jag kommer få fina magmuskler ändå och av allt flängande fram och tillbaka kommer jag få superkondition.
Nu börjar klockan bli mycket. Det här blev inte så hastigt och jag som har viktiga saker att göra. Jaja. Ikväll stannar jag kvar i stan i alla fall. Det är mysigt att få sova bredvid den man älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback