Första natten

2011-01-09 | 20:38:52 | Allmänt

Alla möbler är på plats nu ska bara böckerna in i bokhyllan och en massa annat ska piffas till :) Min älskade Daniel ligger i soffan och gör mig sällskap. Vi har lagat den första middagen i lägenheten och ska snart tillbringa den första natten i lägenheten. Det känns lite konstigt att lägenheten är min, som att det snart är dags att åka hem från semestern men jag ska nog vänja mig ;)

Jag har tagit några foton men lägger upp dem när jag får mer ordning här. Just nu ska jag inte prioritera datorn. Nu blir det jobb hela veckan och piffande på kvällarna.

Kommentarer
stina säger:

Gud va kul, tror att du kommer att vänja dig ganska så snabbt ;)

2011-01-09 | 22:48:21
Bloggadress: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback