Bokhyllan

2011-01-11 | 22:06:08 | Allmänt

Jag kämpade på med min bokhylla igår, nu är kruxet hur jag ska få in böckerna så att det ser snyggt ut. Jag har provat det mesta, i kassar på golvet, utan kassar på golvet, eller huller om buller som de står i hyllan nu. Jag ska jobba på placeringen men det vore kul med inspiration. Hur har ni gjort, om ni nu har böcker. Jag gillar genreplacering men det ska ju gärna se snyggt ut och ska jag vara ärlig är jag en sån som flashar med mina böcker men inte heller tokskäms för mina "fulböcker".

Kommentera gärna, hur har ni era böcker placerade?

Kommentarer
Stina säger:

Jag eller snarare mamma har alla sina böcker i bokstavsordning efter efternamn. Som på biblioteket. Lätt att hitta (bara man kommer ihåg författarens efternamn ;))

2011-01-12 | 11:47:14
Bloggadress: http://stina90.blogg.se/
maja-Style & Life by Leia säger:

Haha....blir du förvånad om jag säger att jag sorterar dem efter färg? Detta är även anledningen till att jag faktiskt föredrar pocket....då blir det samma storlek...inbundna böcker är så mycket vackrare men jag irriterar mig på alla olika storlekar.

Tror nog jag har en bild på mina böcker i bloggen...annars ska jag minsann ta å lägga upp enn nu i veckan för din skull:)



Kram kram och lycka till med sorterandet.

2011-01-18 | 16:15:13
Bloggadress: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback