Tvätt

2011-02-23 | 15:27:34 | Allmänt

Nu är det tvätt på tork i hela lägenheten och lite kvar på tork i tvättstugan. Disken är fortfarande odiskad och sängen fortfarande obäddad. Badrummet är fortfarande ostädat också. Nu ska jag dra en djup suck och sätta igång.
Ikväll kan man förmodligen hitta mig på Högkvarteret. Kajsa Ekis Ekman och Helena Granström ska prata om sina böcker Varan och varat om samhällets exploatering av kvinnokroppen och Det barnsliga manifestet. Kan bli spännande och så ska det bli kul att hänga med lite folk från klassen utanför skolan.

Kommentarer
SOFIA säger:

Jag kom på att jag glömde svara dig angående vart ni kan resa... nu var det ett tag sedan du skrev, så ni kanske redan har hunnit boka resa.. jag kommer heller inte ihåg vad du sa era önskemål var.. men här kommer några tips.



Om ni ska åka nu i vår/sommar är aldrig en grekisk ö fel inte heller kroatsien. Vill ni kombinera sol och stadsliv kan jag varmt rekomendera Barcelona.. en stad som överaskade mig på många sätt.. jag kommer definitivt åka tillbaka dit :-) ..



Hör gärna av dig om du vill ha fler eller andra tips..



men nu vill jag fråga en bokälskare som dig.. om jag vill läsa en rolig bok.. en som man kan skratta till.... har du några bra tips??..



Kramar!!

2011-02-26 | 18:29:04
Bloggadress: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback