Post

2011-02-02 | 12:37:38 | Allmänt

Jag älskar att få post men tyvärr är det inte riktigt samma sak att gå ut och kika i brevlådan som att få posten i ett brevinkast. Särskilt inte som jag mest får reklam i mitt brevinkast, jag är lite osäker på om jag vill sätta upp "Ingen reklam tack"-skylten eller inte. Idag däremot damp det ner ett brev från skatteverket som meddelar att jag numera är folkbokförd i min lägenhet och inte hos mamma och pappa. Spännande. Nu gäller det bara att styra om all post hit.

Kommentarer
SOFIA säger:

Spännande att flytta hemifrån... och post är alltid trevligt att få, så länge det inte är räkningar :-)



Vi har satt upp en skyl med "ej reklam, men gärna samhällsinfo" och jag är supernöjd..



Resa i maj/juni.. lång eller kort?? bad eller stad?? hur länge??.. så kanske jag kan tipsa om något resmål :-) ..



Kram!

2011-02-02 | 13:40:39
Bloggadress: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback