Planerna för dagen

2011-02-10 | 10:02:25 | Allmänt

Jag sov lite längre än Daniel men gick snabbt upp, hoppade in i duschen. Eller jaja, jag suckade när jag insåg att mitt hår behövde en tvätt. Jag har slösurfat, ätit frukost, läst DN (vi fick se Kulturdelens "klapp", dvs. utkast igår) och lyssnar på soundtracket till Juno. Det är många som pratar om den filmen och musiken är jättebra.

Jag har även varit så fräck att jag frågade Harry Martinson-sällskapet om de var intresserade av min uppsats och det var de så nu har ett litet mejl med uppsatsdokumentet skickats till dem.

Nu är det dags att umgås ett par timmar med Freud och diskutera överföring och motöverföring i hans Fallet Dora. Sen åker jag iväg på en egen terapisession i folktandvårdens regi. Sen åker jag hem till Tullinge och om jag känner mig själv rätt blir det mer Freud där (och middag) sen hem till mig och ännu mer Freud och lite socker?


Kommentarer
Petra Bloggar säger:

haha, jag suckar också när jag måste tvätta håret, sååå drygt att behöva torka det sen ;-)



Kramis

2011-02-12 | 10:10:26
Bloggadress: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback