Jobb

2011-02-04 | 10:02:50 | Allmänt

Jag hade sett fram emot en ledig dag, ja helt ledig hade jag såklart inte varit. Jag har en del att läsa som jag helst vill slippa läsa i helgen men annars hade jag tänkt ta det lugnt hela dagen. Kanske fixat med det blogginlägg jag har lovat att publicera om min lägenhet. Istället väcktes jag först av min älskade pojkvän som gick till jobbet tidigt och sen av mitt eget jobb som vill ha hjälp i eftermiddag eftersom det är många sjuka. Jag tänker på allt jag vill köpa, som ny mobil och en resa och kan inte säga nej till jobb. Först ska jag ta itu med diskberget här, när jag kommer hem får jag ta itu med den disk som finns kvar hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback