Ingen internet

2011-02-05 | 18:48:36 | Allmänt

Jag har klantat mig rejält och förstört mitt internetmodem. Det är tur att jag hänger så ofta hemma hos Daniel, i skolan och på jobbet. Om jag blir sjuk nu skulle jag bli uttråkad eller lätt hinna titta igenom hela min filmsamling alternativt läsa väldigt många böcker. Hur har jag lyckats göra mig så beroende av internet?

Jag har redan sagt upp det abbonemang jag har nu men för att undvika dubbla kostnader tänkte jag vänta med att beställa ett nytt, den planen sprack ju nu.

Ikväll ska vi laga tacos och förmodligen roa oss med någon film eller super mario galaxy 2. Jag ska slita min älskling från World of Warcraft i  alla fall :) Melodifestivalen blir det inte ikväll, jag står inte ut med alla deltävlingar och står än mindre ut med årets programledarpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback