Härliga söndag

2011-02-06 | 14:39:11 | Allmänt

Jag gillar söndagar. Jag känner aldrig att det skulle vara några större krav en dag som denna. Bara lite större möjligheter att göra vad som helst. Daniel är iväg och klättrar med några kompisar, jag passar på att plugga. Sen ska jag roa mig med Super Mario innan vi åker hem till hans föräldrar och äter middag. Men jag kanske ska passa på och ta en promenad i solen också. Igår tog vi en lång promenad från centralen till odenplan och gick runt på okända gator där. Lite vardagsäventyr är det inget fel på.

Åh och nu har jag beställt ett nytt internetabonemang också.

Kommentarer
sofie säger:

Hallå där! Du hade rätt i dina aningar.. visst var det Tullinge kyrka OCH församlingslokal vi var i. Prellen var rolig, nästan så man undrade om hon nallat av nattvardsvinet... ;)



Är du uppväxt i Tullinge eller så?



Kramar

2011-02-06 | 21:06:18
Bloggadress: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback