Vardagsbestyr

2010-09-17 | 12:25:28 | Allmänt

Jag har en ledig dag eller vad man ska kalla det så det är bara att ta itu med alla jobbiga praktisks saker som lägger sig på hög. Andra maskinen tvätt är igång, mest för att göra mamma glad men också för att jag behöver ha rena kläder. Diverse sena räkningar ska betalas (oops) jag försöker fortfarande få datorn att fungera, det blir nog till att ringa hp senare och betalningsbevis till inkasso ska skickas bara för att de inte har vett att kontrollera när en betalning kommer in, suck.

Helst vill jag krypa upp i en fåtölj och läsa och googla runt för uppsatsinspiration men det är skönt att vila hjärnan från alla ord också.

Kommentarer
Sofie säger:

Haha nä asså jag var på väg, hade lagt i alla valsedlar och så men så kom jag på det att jag hade glömt min plånbok så jag får rösta på söndag istället! :)



Tack vad kul att du gillar mina collage! :) Jag gör de i Picasa som är ett gratisfotoredigerings program på svenska! Bara att googla fram o ladda hem! :)



KRAMAR

2010-09-17 | 14:30:37
Bloggadress: http://litendenavmig.se
Sofie säger:

Haha tack! Ska fundera på saken!! :D

2010-09-17 | 16:40:10
Bloggadress: http://litendenavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback