Teknikstrul

2010-09-05 | 12:05:43 | Allmänt

Min nya dator har ju inte riktigt betett sig som förväntat och nu krånglar även min mobil. Upptäckte igår att jag inte har kunnat skicka sms, de jag trodde gick iväg stannade i utkorgen och går inte att skicka. SUCK säger jag bara. Varför ska det krångla så mycket? Jag kanske helt ska sluta förlita mig på tekniken? Haha, nä det går ju inte i den värld vi lever i. Vi har vant oss vid att ständigt vara nåbara och ständigt kunna komma i kontakt med varandra eller snabbt kunna söka information. Pengar, pengar, pengar försvinner alltså.

Plus att mina kompisar förmodligen undrar varför jag inte svarar på de meddelanden de skickar. Jag får ringa senare helt enkelt, den funktionne har inte pajat - än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback