Städa, städa varje... Söndag?

2010-09-19 | 11:38:16 | Allmänt

Jag städar för fullt medan Hoffmaestro & Chraa ljuder ur stereon. Funderar sen på att sätta på Elviras T.G.I.S-spellista och bara njuta av att det är söndag.

Jag har inte röstat än, ska dra på det lite till annars blir ju väntan på valvakan alldeles för lång liksom. Jag bryr mig väldigt mycket men så pass stor ställning har jag ännu inte tagit att jag är medlem i något parti. Gör valutgången mig besviken kanske jag gör det med omedelbar verkan imorgon för att hinna göra så stor påverkan som möjligt till nästa val :)

Bildkälla, weheartit.com

Dags att återgå till städningen, det känns i halsen att jag inte har (host host) dammat på en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback