Som ett väckelsemöte

2010-09-14 | 16:59:41 | Allmänt

Det är mycket i skolan nu och datorn är fortfarande inte fixad, jag har förvisso inte kastat min gamla dator än men det fanns ju en anledning till att jag köpte än ny...

Jag sätter ofta på musik när jag ska diska, idag blev det The Ark som fortfarande står på. Med sommarens konserter i färskt minne och huvudet fullt av tankar på uppsatsen som på något sätt ska behandla döden i litteraturen (tror jag) kändes det som värsta väckelsemötet. Jag kan ju dra märkliga assosiationer!


Jag älskar Youtube-klipp med inbäddningskod. Halleluja!

Kommentarer
Elvira säger:

den där låten är en utav mina favoritlåtar av The Ark. lite småsorglig men väldigt fin.

2010-09-15 | 15:08:41
Bloggadress: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback