Pippi Långstrump blir aldrig vuxen

2010-09-23 | 22:31:24 | Allmänt

Nu har jag suttit ett par timmar till och skrivit men det var kul att koppla av framför TV:n för en gångs skull. Det skulle vara himla kul att vara på bokmässan just nu. Jag har väldigt dålig koll på afrikansk litteratur så det skulle ju vara en chans att lära mig mer eftersom att det i år är tema Afrika. Nästa år är det tema Tyskland, det känns spännande. Jag får lyfta mig i kragen och åka dit för att botanisera. Om jag får drömma har jag förhoppningsvis något coolt jobb som tar mig dit. 

Nu är jag så himla trött, man kan ju undra om det jag har slitit ihop är bra eller ens vettigt? Jag börjar nog gråta av desperation om jag måste skriva om hela skiten imorgon. Istället vill jag bara ta itu med psykoanalysfrågan så jag kan få så mycket tid som möjligt med Daniel i helgen. Jag saknar honom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback