Panic at the disco

2010-09-11 | 21:09:49 | Allmänt

Hoffmaestro och Chraa på grönan, ja det hade ju kunnat bli riktigt grymt. Konserten var bra men stämningen i publiken var stundtals aggresiv och panikartad. Inte konstigt kanske med tanke på att det var proppat, 15 000 personer där för att se dem. 4000 tusen personer fick inte komma in. När blev de så stora? Lite spelar nog hösteffekten in också, vi kramar det sista ur sommaren och dansar på borden.

Men nej, jag nöjde mig med att stå bakom publiken, utanför massan. Rädslan sitter nog i mig också men jag fick panik. Kan inte njuta när folk knuffas och har sig. Flera började gråta, vilken märklig stämning. Men det slutade bra i alla fall och det var en trevlig promenad från djurgården. Det är ju fortfarande bra musik, vilket galet gäng det var på scenen.

Sen tröttnade vi och åkte hem för att spela dataspel. Haha, such nörds. Klarade maffia 2 och jag insåg hur kul det kan vara med lite action ibland ;) 

Idag har det blivit plugg för min del, den höga växeln har redan lagts på. Daniel åkte och roade sig med gamla kurskamrater, dataspelsprojekt. Inte spela, skapa. Jag vill också vara kreativ!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback