Ingen ro och vila

2010-09-23 | 19:55:04 | Allmänt

Jag är helt slut efter att ha sträckläst i flera timmar igår för att sen somna, sätta klockan på 7 för att gå upp och läsa igen. Det blev en heldag i skolan och nu sitter jag och skriver på en tentauppgift, har två stycken till nästa vecka så det är ingen idé att vila. Snart kommer jag att ge upp och titta på Babel istället, det lär knappast bli så mycket mer skrivet sen. Det är inte helt fel att sitta och rada upp felaktiga teser om barnlitteratur skrivna av en mycket känd teoretiker men jag fasar för att förklara psykoanalytisk litteraturteori. Det är tråkigt att skriva om skolan men det är det enda jag gör just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback