Tjatmoster

2010-11-12 | 09:20:25 | Allmänt

Igår släpade jag med mig Daniel på Aniara också. Jag var lite rädd att han skulle tycka att den var tråkig och typ somna, den är ändå över 3 timmar lång men han tyckte att den var bra. Nu njuter jag lite av bra musik innan det är dags för jobb. I eftermiddag väntar mer skrivande, jag lägger ner mycket tid på att läsa och skriva på uppsatsen just nu vilket ger mycket mindre tid till allt annat. Jag saknar att sitta i skolan och tjata med kurskamraterna, haha så nu tjatar jag så fort jag träffar en annan människa. Servitrisen bad om ursäkt igåt för att hon alltid kom och störde när vi pratade (läs. jag pratade). Jag försäkrade henne om att det inte gjorde något, skulle hon vänta tills jag blev tyst skulle vi ju aldrig få beställa, få vår mat, få betala osv. Haha, mamma brukar till och med be mig hålla tyst ibland. Det är inte lätt att vara pratglad :p

Kommentarer
kristin säger:

tack snälla för dina kommentarer, roligt att du återvänder :) underbart att daniel också gillade aniara. hur många gånger har du tänkt att gå o se föreställningen? sköt om dig!

2010-11-12 | 11:39:30
Bloggadress: http://sunshinyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback