Not that good of a blogger

2010-11-16 | 10:49:21 | Allmänt

Jag ägnar inte bloggen så mycket tid som jag borde, jag har egentligen spännande bokinlägg att skriva men uppsatsen tar alldeles för mycket tid just nu. Vi lämnar in för halvtid på torsdag och jag vill hemskt gärna ha kommit långt då. Det oroar mig lite att jag inte har hört ifrån stadsteatern än, jag skulle så gärna vilja se det där manuskriptet.

Men i helgen väntar avslappning och roligheter, det ser jag fram emot. Det är mycket annat mindre trevligt som händer nu så jag förtjänar lite kul i helgen. Jag blir så glad varje gång jag ser att någon har tittat in här och kommenterat, det är bara jag som ska bli lite bättre.

Kommentarer
Sofie säger:

..men du ägnar mig uppmärksamhet o form av urgulliga kommentarer och det gör dig till en varm och fin människa och jag uppskattar det jäääättemkt!!!!!



KRAMAR!!

2010-11-17 | 11:04:46
Bloggadress: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback