Jag älskar vintern

2010-11-24 | 21:03:06 | Allmänt

Nu sitter jag med ett gulligt marsvin i knät, gullet satt och pep i buren så pappa bar upp henne till mig så nu sitter hon och bajsar i mitt rum... men hon är fortfarande bäst att krama på.

Jag inser att jag måste tagga upp det här bloggandet, jag tröttnar ju på mig själv typ. Lite tankar ska nog väcka det med men jag har så sjukt mycket att göra nu och spenderar äckligt mycket tid på jobbiga telefonsamtal nu.

Just nu är jag mest glad för att det snöar, det var i och för sig inte jättekul att gå hela Drottninggatan fram i snöstorm, men det gick ju :) Jag är redan i full gång med julklappsshopping, jag vet i princip vad jag ska köpa/göra i alla fall.

Pojkvännens födelsedagspresent är nästan fixad. Han har ju osmakligt nog valt att bli född 11 dagar innan jul men det är klart att han ska få födelsedagspresent och julklapp.

Jag har bestämt vad min syster ska få, jag har bestämt vad pappa ska få, jag har bestämt vad mamma ska få, jag har bestämt vad farmor och farfar ska få. Jag gillar att pyssla med julklappar :) Nu samlar jag dessutom på grymma julspellistor, men jag presenterar nog den första på söndag. Det är ju första advent då, men redan på lördag ska vi fuska och baka pepparkakor.

Kommentarer
V säger:

Åh, jag tänker ofta att jag borde skaffa ett litet snufsigt djut att krama på. Typ en kanin eller så. Men marsvin är nog också bra på sånt.



Hoppas du inte är alltför frustrerad över praktikplatsletandet! Kanske har det dykt upp världens chans nu.

Kram

2010-12-02 | 11:34:25
Bloggadress: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback