Sex and the City 2

2010-05-26 | 22:01:57 | Allmänt

Ja, alltså har syster vunnit biljetter så har hon så igår äntrade vi röda mattan. Det var lite glammigt med fördrink, Cosmopolitans såklart, köa med kändisar dricka champagne och gå på bio. Filmen var rolig men knappast mer än så, jag saknade handling nu var det mest skratt och SEX men kvällen var super. Jag var trött så då passade det bra med gratis champagne och drinkbiljetter ;)

Goodiebagen var proppad, bland annat med kristaller från Swarowski, vad det nu ska vara bra för? Om inte så förgyller de röran jag sitter i.

Biblioteksgatan var avspärrad för exklusiv efterfest och där minglade vi runt, spande efter kändisar shoppade och lyssnade på musik. Min favorit Veronica Maggio var en av de tre DJ's. Kvällen blev lång, kul och sexig kanske man kan säga så vi var två lyckliga som åkte hem.

Självklart var de höga klackarna och nya kjolen på. Men jag misslyckades med att ta bilder...

Äh, jag misslyckas med att klistra in en bild här också men ni har väl sätt de glittriga affischerna?






Kommentarer
Daniel säger:

Attans att jag inte va me! ;)

2010-05-26 | 23:33:59
Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback