I better shape up

2010-05-26 | 23:34:04 | Allmänt

Jag sitter invirad i en filt vid ett kallt fönster. Undrar om det kan vara bra, förkyld som jag verkar bli också. Kanske dags att stänga av datorn, jag har lyckats skriva mycket så hjärnan börjar bli rätt trött. Mina öron vill ha lite tystnad, men jag kan inte förmå mig att stänga av musiken. Så koncentrerad kan jag inte vara och det skulle kännas så fruktansvärt ensamt i mörkret och tystnaden.

Det är tråkigt, men allt fokus ligger på uppsatsen från och med nu tills den är klar och bra ska den bli. Göra fint här får jag göra när jag blir ledig, jag längtar.

Kommentarer
Stina säger:

Oh, jag hade kunnat ge vad som helst för att få gå på galapremiären, nästan!



sv: tack ska du ha. Mensvärk är verkligen inte att leka med. Fan för att man ska vara tjej alltså! ;)

2010-05-27 | 10:05:17
Bloggadress: http://stina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback