Vardag var dag

2010-06-28 | 22:42:37 | Allmänt

Men å så happ var vardagen tillbaka igen och det är jobb, jobb ja ganska mycket jobb som gäller. Imorse blev det så bråttom så jag skuttade iväg till jobbet. Japp, jag springer inte jag skuttar fram, Men Drottninggatan är rätt mycket enklare att ta sig fram på skuttandes.

Jag slukade som sagt böckerna jag tog med till Timrå, tog till och med en extra novellsamling av en feministisk författare från slutet av 1800-talet, Charlotte Perkins Gillman. Novellerna eller berättelserna visade sig vara ganska tråkiga men höll mig sysselsatt de tysta stunderna i bilen hem.

Nu ska hjärnan få vila och ha lite kul så det blir till att läsa En shopaholic får en syster av Sophie Kinsella. Jag älskar hennes knäppa äventyr, jag behöver ju inte vara så pretto i mina val av böcker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback