Söta som få

2010-06-15 | 10:21:23 | Allmänt

Vilken utsikt jag har, två små kaniner sitter på gräsamattan utanför huset. De har "bott" där i över ett år nu. En granne var snäll att släppa ut sina kaniner och nu har det förökat sig också. Jag är förvånad över att de har lyckats överleva vintern men det verkar som att vår altan är ett bra tillhåll för kaniner under kalla vintrar. Det låter ju hemskt att säga men de borde skjutas. De är liksom tillräckligt tama för att våga gå in på tomterna och äta upp våra blommor och grönsaksodlingar (det blir inga morötter i år) men de är omöjliga att fånga och skulle aldrig gå att ha som husdjur.

Äh, här skulle jag ju ha en bild men jag hittar ingen gammal och kamerabatteriet är dött.

Åh, de är så söta när de tvättar och kliar sig... men de behöver helst inte göra det på våran gräsmatta.


Det blir inte lika mycket läsande idag som jag hade hoppats på, men det blir desto mer jobb och jag klagar inte :), då har jag något att göra medan jag väntar på den ständigt överjobbande D. Vi slutar samtidigt men jag tippar att jag är på söder ungefär en timme tidigare än honom, om jag inte kan locka honom att gå ut och äta idag. Sibiriens soppkök istället, mums.

Dags att sätta igång, mycket ska göras innan jobbet kallar.

Kommentarer
josefin säger:

sv: hahahaha neeej väldigt viktigt :P

2010-06-15 | 11:22:53
Bloggadress: http://sameoldstories.blogg.se/
josefin säger:

sv: Den ligger på 70 kvm och 5000 kr i månaden =)

2010-06-16 | 07:31:02
Bloggadress: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback