Sjung om studentens lyckliga dar...

2010-06-01 | 21:47:52 | Allmänt

Imorgon tar min granne studenten, ett stort vitt tält har rests och jag hoppas att solen lyser. För exakt tre år sen tog jag själv studenten, det var kallt men jag dansade runt lycklig och tänkte att den dagen skulle jag alltid sakna. Visst jag hade kul, och idag fällde jag visst nån kommentar om att jag "känner mig gammal" men ärligt talat trivs jag rätt bra med att vara tre år äldre också, fast någon liten sentimental lyckotår kanske trillar när flaken glider runt i stan. Fast att sitta med en färdig uppsats och nästan ha sommarlov är härligt det med.

 

Det är den minst pinsamma studentbilden jag hittade i datorn, synd bara att killarna inte är på samma foto, för nej vi var verkligen inte bara tjejer i klassen (tack och lov ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback