Resa

2010-06-23 | 19:16:38 | Allmänt

Imorgon kväll bär det av mot Timrå tillsammans med D och hans bror. Det ska bli kul att fira midsommar med hans familj i stugan. Nu är det lite packning och förberedelser som pågår.

Men det här med resande, jag har lite svårt för det. Jag trivs väldigt bra hemma och har överhuvudtaget väldigt svårt för förändring. Det är ju inte egentligen själva resandet jag har svårt för, det är det inte. Jag får samma känsla när vinter glider över i vår som blir sommar. Jag har absolut ingenting emot sommaren men själva förändringen är jobbig. Det spelar ingen roll hur länge jag ska vara borta, det är ju förresten alltid lika jobbigt att sen åka hem igen.

Är det bara jag som är så här konstig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback