Att lyssna på

2010-06-23 | 23:13:32 | Allmänt

Jag gör en spellista till resan, herregud 5 timmar och 20 minuter är namnet och tiden vi ska tillbringa på bussen mot Sundsvall. Jag är pratsam men till och med jag kan få nog av att prata och läsa. Jag kan stänga ögonen och lyssna på musik ibland, eller gamla program med sommarpratare.

Vad jag inte visste om mig själv är att jag tydligen gillar Håkan Hellström, i alla fall så blir det många av hans låtar på spellistan.

Abalone Dots

The Ark
Coldplay
A Camp
Hello Saferide/Säkert!
Veronica Maggio
Sofia Karlsson
Lars Winnerbäck
Håkan Hellström
MGMT
Miike Snow
Miss Li
ABBA


Nu ska jag bara packa klart i min pytteväska, låtarna ska synkroniseras. Jag är redan lagom frustrerad över att grannarna tror att det är okej att spela hög musik med hård bas när vissa ska upp tidigt för att jobba. Puckon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback