Ni har tid

2010-07-15 | 22:19:53 | Allmänt

Det skulle ju bli bra det här bloggandet men jag har ju inte lyckats åstadkomma särskilt inspirerande inlägg och inte har jag skrivit mycket på sistone heller. Kan man skylla på jobbet och solen? Alltså jag tillbringar fler timmar än någonsin tidigare på jobbet (ganska skönt med luftkonditionering) och sen måste jag ju också ta chansen att vara ute med kompisarna. När jag väl har varit hemma och bestämt mig för att starta datorn vill den inte fungera. Tur att jag tjänar pengar så jag kan skrota den här snart ;)

Jag ska lyckas få till en förändring, har planer men vad sjutton tiden då? Tiden! Hur hinner alla duktiga bloggare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback