Yran

2010-08-02 | 23:41:20 | Allmänt

Tillsammans med min syster och en kompis besökte jag Storsjöyran i Östersund. En jättehärlig festival mitt i Jämtland. Tyvärr fick jag ingen riktig festivalstämning eftersom att jag inte hade tillgång till campingen men det är trots allt en stadsfestival och vilken stämning sen. Yra mitt i stan, vilken glädje.

Mat:
Tunnbröd med messmör (jämtländsk hotellfrukost)
Kebab
Äcklig pasta med köttfärssås
McDonalds
McDonalds (det är dyrt under yran)

Väder:
Lite regn
Ösregn
Supervarmt och sol
Mulet och molning
Mer regn

Bäst på scen:
Lars Winnerbäck
Miss Li
Hoffmaestro
Robert Broberg
Babian

Jag skulle kunna göra det här så mycket bättre men jag har glömt bort hur man fungerar som människa på Internet. Jag återkommer när hjärnan fungerar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback