Skansen

2010-08-16 | 10:13:07 | Allmänt

Det känns att hösten är under intågande och jag kan inte hjälpa att det pirrar i magen. Jag tycker helt enkelt om det :) Lite ovant känns det förstås att man nu oftare väljer jeans framför bara ben och att det inte är lika lockande att dra till stranden. Men hösten är för mysig ändå. Mysiga koftor, strumbyxor, stövlar, tända ljus och läsa nok i fåtölj.


Mix Collection of 77 Brilliant Photographs to Refresh Your Mind | Inspiration | instantShift
Foto: Weheartit.com

Idag ska jag suga ut lite till av sommaren (i jeans dock) och gå till skansen med min syster och vår yngsta kusin. Jag älskade själv skansen som barn (och gör det fortfarande). Det är kul att ta med mina kusiner på såna upplevelser. Hon har tjatat om det hela sommaren nu :)


Kommentarer
Petra Bloggar säger:

Vilken mysig design! :D Passar dig som handen i handsekn, din lilla bokmal ;-) hihi!



KRAM

2010-08-16 | 11:26:42
Bloggadress: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback