Less på att vara ledig

2010-08-09 | 23:16:42 | Allmänt

Det är ett tabu men det börjar redan bli jobbigt att glida runt utan att ha något viktigt att göra. Det står mycket på "att-göra-listan" men vad fan, det känns ännu jobbigare.

Jag ratar den tråkiga boken så länge och läser svinalängorna (som jag fortfarande inte har läst flera år efter succén).

Imorgon ska jag äntligen dra hem till min arbetande älskling igen. Vi tajmar våra ledigheter rikigt bra vi. Nu struntar jag helt enkelt i hostan. Då ska jag passa på och kolla ifall jag kan ha min fest där, inte i hans pyttelägenhet förstås men i källarlokalen som även kan kombineras med utomhus om vädret vill vara snällt på fredag. Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback