Laughing out loud

2010-08-19 | 09:58:10 | Allmänt

Det pågår en stand-up festival på Norra Brunn i Stockholm. Vi passade på att rusa dit igår, helt spontant. Gratis inträde var det också så man kan ju knappast klaga såna här dagar efter datorinköp och jag längtar efter lönen! Det var D's brorsa som bjöd med oss, vi brukar normalt sätt inte roa oss på det sättet. Jag har faktiskt aldrig varit på "riktig" stand-up i krogmiljö förut men det var kul. Skönt att få skratta i två timmar.

Nu sitter jag och väntar på att min läkare ska ringa upp mig. Jag ska äntligen söka vård för ett problem jag har haft från och till sen i januari. Lite pinsamt att jag ska vara en sån uppskjutare.

Sen blir det av mot stan. Jag har lite bokinköp att fixa. Ska se om jag kan handla upp det presentkort jag fick av pappas kusin i födelsedagspresent. Det är alltid välkomnat att ge mig böcker eller presentkort. Sen ska jag ersätta min systers Svinlängorna som blev förstörd i regnet... så kan ju jag läsa klart den snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback