Jag får liksom ingen ordning på mitt liv...

2010-08-06 | 15:33:01 | Allmänt

Man borde kunna bifoga symboler som noter i texten. Det kanske man kan, det kanske bara är jag som inte förstår hur man gör? Rubriken syftar såklart på en låt av Lars Winnerbäck. Jag sitter och tittar på inspelning från hans förra turnéavslutning på Hovet i Stockholm, det regnade glitterkonfetti från alla håll och det var en sån fantastisk stämning. Jag tror vi var 30 000 personer där tillsammans. Just då var livet jävligt bra.

Ibland sviktar det. Jag har haft en fantastisk sommar men som sagt nånstans så sjunker känslan. Nu är det dags att strukturera upp och sikta uppåt. Jag ska tänka positivt och drömma igen, jobba för att nå dessa förbannade drömmar. Börja blogga igen, plocka upp böckerna igen. Tänk att en förkylning ska få allt att vända. Nästa vecka börjar semestern sen börjar skolan igen. Under den här tiden ska jag njuta och sen fortsätta njuta. När jag mår som sämst och har feberfrossa så förstår jag också att jag egentligen har det väldigt bra. Jag måste bara påminna mig ibland.

Nu är det så fantastiskt också att vi inte ska behöva stå ut med att jag är designmässigt missfoster utan får hjälp med designen här. Att pojkvännen kan programmera har inte hjälpt, han förstår sig inte på de här kodmallerna haha. Ingen är perfekt.

... det kan va så förfärligt det kan va så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback