Hipp hurra för i helgen var det bröllop!

2010-08-23 | 21:37:44 | Allmänt

Japp, ska man känna sig vuxen när kompisarna börjar gifta sig? I lördags morse startade vi bilresan ner till Småland. Fyra tämligen främmande människor och jag flera timmar i en gammal Ford. Det var ett äventyr och det visade sig att jag fick sällskap av fyra alldeles underbara människor också. Vi glömde såklart kartboken och vägbeskrivningen från eniro var sämst i världen så efter att ha åkt vilse i höjd med Växjö blev det bråttom. Vi kom fram en kvart innan vigseln och bytte om i all hast på parkeringen. Haha, det skulle vi haft en bild på. Vilken stil!

Det blir sällan klassiskt och konventionellt när mina vänner ska göra något. Själva vigseln var fin, utomhus med utsikt över skog och sjö. Precis när brudparet spontant kysste varandra kom solen fram också :)

De här första delarna har jag inga som helst bilder på eftersom att jag tappade ut kamerabatteriet på parkeringen och fick springa tillbaka senare. Oh, men bilder fastnar lika bra i minnet...

Jag får uppdatera med några av de bilder jag har när jag lyckas överföra dem till den här datorn.

Det var sen en avspänd och kul middag/fest. Vegetarisk buffé, gott vin, mingel, tipspromenad och eldshow. Vi dansade utomhus till elektronisk musik. Galningarna själva gjorde sin första dans, som normalt sett är en vals, till dubstep, så ska det göras av oss ;)

Inte konstigt att jag sen kom hem hög på kärlek men trött. Hem hittade vi i alla fall nästan utan problem, det blev bara en dubbeltur i en rondell...

Kommentarer
Marie säger:

Åh, jag vill också gå på ett bröllop! :)

Känns som du skaffar ny blogg hela tiden...

2010-08-25 | 12:40:50
Bloggadress: http://mathwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback