Födelsedagsfirande

2010-08-15 | 21:44:07 | Allmänt

Fredagen den 13 var ingen otursfredag! Jag älskar mina vänner och vi hade ett sjukt trevligt firande med en del playlist-terroristbeteende, blåbärsfläckar och underliga presenter. Haha, vi har en grym humor och inte riktigt samma tycke och smak vad gäller musik men trivs så bra tillsammans. Vi är bäst!

Tyvärr blev det inga bilder med min kamera, jag glömde den hemma ju. Suck! Det togs lite bilder ändå men inga jag kan bjuda på :(

Igår blev det upp tidigt för att städa och sen fortsätta firandet med släkten ute i Stallarholmen där farmor och farfar bor. Det var ju underbart väder båda dagarna.

Haha, jag fick bland annat en rosa dagbok med prinsessmotiv av en kompis. Ett litet humorfyllt anspel på min annars så flickiga stil och ungdomliga utseende. Jag har ju för sjutton blivit kallad 12-åring av en arbetskamrat (!) men äntligen har jag blivit tonåring alltså men det är ju fortfarande tillåtet att skriva ned sina hemligheter i en rosa dagbok ;)

Kommentarer
Sofie säger:

Tack snälla! Hoppas du får en bra vecka och grattis i efterskott! :)



KRAM

2010-08-15 | 21:50:18
Bloggadress: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback