Fest

2010-08-07 | 17:03:32 | Allmänt

Nu ska det förberedas till fest också, jag tar god tid på mig. Vill att det ska bli en bra fest. Som liten stod jag sällan i centrum på min födelsedag (som jag kommer ihåg det i mitt minne i alla fall). Jag hade ett stort ego som barn och en del av det är ju kvar, haha. Hur som helst så delar jag födelsedag med min älskade farfar vilket självklart är kul i dessa dagar men att som liten få mina presenter i ett undanskiljt hörn av köket medan farfar blev firad med stompa och ståt det tog. Jag sa ju att jag var egoistisk! I efterhand unnar jag farfar hans 50-årsfest men för min del var det inte jättekul att fylla 6 år. I år firar jag med vänner på självaste födelsedagen och med farfar och släkten dagen efter.

Men det ska förberedas för fest nu också. Jag som är förkyld och allt ska på en "ha-det-kul-i-England-middag-vi-ses-i-oktober-igen-middag". Jag har inte trängt mig på med mitt äckel utan blivit ombedd att komma. Hostar bara lite nu och det gör jag faktiskt i armvecket ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback