Fear n' fun in Stockholm

2010-08-20 | 23:25:00 | Allmänt

Jag satt stilla på Medborgarplatsen och läste Candide när vildarna kom förbi, det var dags att dra till Grönan efter en bit mat. Jag, ärkefegisen drogs med på "flygande mattan" i lustiga huset, kvasten, vilda musen och Jetline. Den sistnämnda åktes två gånger och det finns bildbevis. Det var mitt nyårslöfte att utsätta mig för saker jag är rädd för och hittills har det gått ganska bra. Det finns till och med bildbevis, men jag ser ju helt skräckslagen ut.




Kvällen avslutades sen med en konsert av The Ark.

Imorgon bär det av tidigt på bröllop i Småland. En mycket kär vän sen två år tillbaka gifter sig. Jag ska försöka ta många kort då fler kompisar är bjudna men inte har möjlighet att komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback