De välvilliga

2010-08-06 | 16:28:00 | Allmänt

Jag har läst en hel del böcker under sommaren, ska få till en lista lagon till skolan börjar sen. Just nu håller jag på med Jonathan Littels De välvilliga. En klump på 906 sidor, jag har bara kommit 62 sidor på vägen och har hållt på i en vecka ungefär. Är det nån som anar att hjärnan min är trött eller? Får se hur lång tid det ska ta att läsa ut hela.

Den har fått grymma betyg men har inte lyckats fånga mig än. En berättelse där den gamle SS-officieren Max Aue ser tillbaka på sina år i Hitlers armé. Kan vara nog så hemskt och obehagligt...


Kommentarer
Sofie säger:

Haha tack så mycket, du har rätt, med kärlek och lite jävlar anamma så kommer man långt! :)

Han ska plugga till Byggingengör, och vad gör en sån kanske du undrar? Låt säga att det undrar jag med... ;-P



Kramar!

2010-08-06 | 17:29:04
Bloggadress: http://litendelavmig.se
Petra bloggar säger:

Tack för din väldigt gulliga kommentar! :D



KRAMAR

2010-08-07 | 08:21:55
Bloggadress: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback